lørdag 22. februar 2014

Skøyte-LO



I går fikk jeg endelig scrappet litt igjen. Denne gangen har jeg brukt skissen hos Veckans Skiss #7 

Bildet er av Matilde som går på skøyter. Pga det ustabile været nå i vinter, så har det ikke blitt mange nok turer på skøytebanen men.... vinteren er nok ikke over ennå 

Jeg har begynt å abonnere på Studio Calico scrapbook kit, og på torsdag dukket første pakke opp i posten! En herlig pakke. Her har jeg brukt mønsterark og hjerter fra den. Jeg har også brukt mønsterark fra enda en favoritt, Maja Design. Også fikk jeg endelig brukt Washington alfabetet mitt igjen (som jeg elsker!!) 

Ha en fin helg! Og god vinterferie til de som har det! (jeg må dessverre jobbe......)







4 kommentarer:

  1. Å vilken vacker, personlig tolkning av skissen!

    SvarSlett
  2. Så snygg! Grafiskt cool och clean. Tack för ditt bidrag. /Jennie

    SvarSlett
  3. Grymt snygg,älskar titeln med! Tack för att du är med och tolkar Veckans skiss!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails