onsdag 9. april 2014

Staffelikort

Hos Hjerteboden , utfordring #4, vil de se staffelikort. Og her er mitt bidrag :) Ett vårlig kort med tekst som kan passe til flere anledninger.

Materialliste:
Jeg har fargelagt søte Tilda, med distress reinkere. Papir fra Maja Design, Authentic og det gule stripete har jeg glemt hva var. Sommerfugl resin fra Prima, sykkel chipboard fra Wycinanka, pyntebær fra kort og godt, gul blomst fra prima, roser fra woc, gule dots(som jeg har fått helt dilla på), bannerdies fra la-la-land. Go create dies. Tekst fra Kort og Godt. 








2 kommentarer:

  1. Å herlighet så vakkert staffelikort!! Digger fargene, og fargeleggingen er fantastisk!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden <3
    Ha en god helg!
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  2. For et flott kort. Herlige lekne farger og så fin vimpelrekke.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails