fredag 1. mai 2015

Påsken 2015

Hei! I dag vil jeg vise dere en PL-side jeg har kost meg med å lage. Den er fra årets påskeferie. Her har jeg har brukt en lomme fra BH Design B og PL-kort fra Strawberry og midnight edition. 




På dette kortet har jeg brukt washi tape og chipboard fra wycinanka til å pynte med. Sirkelen med teksten God Påske kommer fra KaBoks. Litt gul sytråd under pynten for å live opp litt.



På dette kortet har jeg brukt en morsom kaninstensil på bakgrunnen. Jeg har brukt gesso og deretter litt gul maling som jeg har streifet litt over her og der.(og litt her og der ellers på PL-siden) Under bildet har jeg lagt litt osteklut. Button fra Badges Folie og en ukjent sticker.



Her er kaninstensilen jeg har brukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails