lørdag 17. september 2016

Mc tur

Det er på tide å minne om utfordringen vi har gående hos Scrappelyst!
Septemberutfordringen: favorittstil!
Jeg har mange favorittstiler egentlig! Her er en av dem. Litt klin og klæsj på bakgrunnen og stemple litt er ihvertfall veldig gøy! Susanne og Tommi dro på MC tur i juni i år, til Geiranger..hvor de også kjørte trollstigen. Med klare instrukser fra meg om å ta masse bilder jeg kunne scrappe! Og det klarte de heldigvis :) Mønsterarket er fra Kort og Godt. Og jeg har brukt akrylmousse i 3 forskjellige farger på bakgrunnen.  Jeg syntes det passet så godt å pynte med de krøllete pilene fra Wycinanka! "Visit norway" har jeg skrevet selv i en metalltag+ sticker fra Tim Holtz.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails