torsdag 24. november 2016

Gledelig jul

Hei!
Her kommer ett bilderas av årets julekort! 
Jeg gjorde det litt greit i år og laget alle kortene etter likt oppsett! 
Veldig kjekt og kjapt! 


Som base har jeg brukt kartong fra Papicolor i fargen lys grå. (Papicolor forhandles av Global Hobby og Kunst)Syns denne passet veldig godt til Papirdesign sine mønsterark fra "Gledelig Jul" serien. Jeg har brukt kun ark fra denne serien på disse kortene :)


Alle har fått de flotte juletrærne fra Papirdesign på seg. Jeg likte den diesen veldig godt! Trærne er stanset ut i kork, og de har fått på seg litt snø ved å bli dabbet med hvit akrylmousse fra Marabu. 


Rammen bak teksten er en dies fra Papirdesign, det samme er stempelet,blomstene og button. Motivet er klippet ut fra ett av mønsterarkene. 



Innsiden er holdt enkel med stempler fra Papirdesign. 



Her har jeg brukt motiv fra en eldre kolleksjon av Papirdesign. Jeg har også pyntet med tekst i trefiner.




Håper du fikk inspirasjon til årets julekort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails