søndag 1. januar 2017

Julekort i Ett Trykk Desember

Først vil jeg ønske alle ett riktig godt nyttår!
Takk til de som er innom bloggen og kikker :) Håper dere fortsetter å komme innom i 2017!


 I dag vil jeg vise mitt aller siste bidrag for bladet "Ett Trykk", som var med i desember utgaven. Det har vært kjempegøy å være med på GDT der i to år! Takk!

På dette kortet har jeg laget min egen bakgrunn ved tørrembossing, sverting og spray. Ellers så har jeg brukt sirkelchipboard fra wycinanka, treverk og god jul dies fra Papirdesign. Trestjerne fra Kort og Godt. Bånd med pynt i fra Nille. Snøkrystall dies fra Kaboks... og doilydies fra TH. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails