tirsdag 11. april 2017

Grublis hos Scrappelyst!

Oppgaven i grublis utfordringen hos Scrappelyst, er denne gangen: VÅR!

Våren er min favoritt-årstid! Da våkner naturen til live igjen, og grønnfargen kommer frem! Derfor har jeg laget ett bursdagskort i flotte vårfarger! Mønsterark jeg har brukt her er fra Kort og Godt. Det samme er teksten, klem, som er stanset ut i mosegummi.  Mange flotte blomster fra I am roses har jeg også brukt. 
Mosegummi i mange herlige farger, forhandles av Global Hobby og Kunst.


Rundt blomstene har jeg brukt blomsterfrø fra  Kort og Godt



Hyggelig at du kikket innom! Ha en flott dag videre! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails