onsdag 5. april 2017

Ny utfordring hos Scrappelyst!

Denne måneden dedikerer Scrappelyst til gutta! Vi vil se papirprosjekter til det mannlige kjønn, i alle aldre, fra de minste til de største.

Her har jeg dekorert en stoor tag #10 fra Ranger craft tag. Til en herremann som fyller 40 år! Herre silhouetten er stanset ut med dies fra Papirdesign.  Jeg har også brukt mønsterark fra Papirdesign. Ellers har jeg brukt bølgepapp, chipboard fra wycinanka(tekst og netting) Hvor jeg har stanset ut en stjerne i netting chipboarden. De gule dottene er fra Staz, som forhandles av Global Hobby og Kunst.





Baksiden av tag'en er gjort enkel, med pynt av en folkevogn. En dies fra Sizzix: VW camper van. Lyktene er dotter fra Staz.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails