tirsdag 9. mai 2017

17.mai LO

I Scrappelyst bloggen i dag kan du finne flere 17.mai prosjekter!

Hei! Jeg har scrappet noen 17.mai sider til albumene til ungene :)


Her har jeg brukt ett mønsterark fra StudioLight:Love and home. Blad-diesen, is-button og dottene i rødt,hvitt og blått er fra Papirdesign. "Hurra" er en dies fra Kulricke. Disse kommer i to str, og jeg bare digger de!På denne har jeg brukt den minste str. Ellers har jeg brukt snurreblomster fra Kort og Godt, pyntebær fra woc, doily dies fra Sizzix, tall og bokstaver er stickers fra Bella Boulevard. 





Her har jeg brukt noen resteark, blått fra Papirdesign og rødt fra Bella Blvrd. Chipboard kransen er fra Wycinanka. Superfin! Lekker stjernedies fra Papirdesign! Røde hjerte klistremerker fra Staz. Blomster fra I am roses! Her har jeg brukt den største "Hurra" diesen fra Kulricke!



Takk for at du kikket innom! Ønsker deg en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails