onsdag 9. august 2017

Første og siste skoledag

Dette innlegget kan også leses hos Papirdesign!

Heisann!
Min eldste datter ble ferdig på barneskolen i vår. Veldig vemodig og rart at hun allerede skal begynne på ungdomsskolen! Iallefall så tok jeg bilde av henne på samme sted siste skoledag, som på første skoledag. Og det måtte jo selvfølgelig scrappes!


Jeg valgte å bruke arket "tavle" fra ark kolleksjonen "Skolestart". Det arket er så kult å lage egen bakgrunn på. Her har jeg brukt flere stensiler og medium for å få bakgrunnen slik jeg ønsket.



Jeg har pyntet med bl.a. chipboard stjerner, dotter og blomster.


Jeg har brukt forskjellig utklipp fra baksiden til arket "tavle", som f.eks sirkelen "lev vel", "skolejente", "abc" o.l. 




Produktliste
Ark:

Dies:

Blomster:


Annet:



Håper dere tar masse bilder på første eller siste skoledag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails