tirsdag 5. september 2017

Konsert PL


Nå er det ny utfordring ute hos Scrappelyst igjen! Denne gangen vil vi se striper på prosjektet ditt!

Til denne utfordringen har jeg valgt å lommescrappe en side fra Isac Elliot konserten jentene og jeg var på i fjor. Jeg har brukt ett stripete mønsterark til selve PL-kortene. Jeg har brukt en del dies fra Papirdesign for å pynte med på denne: PD17238 Stjernedies, PD 17239 dies hjerte 2, PD16169 Mann. Ellers har jeg pyntet med chipboard fra Wycinanka, TH scribbles and splat dies, washitape, vellum, gull stickers, trekant klistremerker fra Panduro, trekant binders fra Ikea, washitape, gullhalvperler, gull hjerte. 



Her har jeg sprayet med rødt på ett vellum ark, og dekorert PL-kortet med litt forskjellig.

Her har jeg tørrembosset PL-kortet med en embossingplate, Candy hearts,  fra Sizzix.




1 kommentar:

  1. Denne PL-sida var bare heilt rå, gjennomført fra A-Å! Knallstilig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails