onsdag 1. november 2017

Julekort

Dette innlegget kan også leses hos Papirdesign <3 br="">
Hei! I dag er det min tur til å vise frem ett julekort! Jeg liker best å lage julekort i den tradisjonelle fargen...nemlig rødt! Ikke ofte man scrapper med rødt, men i julen så syns jeg det hører hjemme.
Og Papirdesign har jo selvsagt kommet med lekre, røde juleark <3 font="" nbsp="">



Kransen er fargelagt med distress ink. Stempelet inni kransen kommer fra en annen stempelplate: "Julens magi"





På det runde julestempelet, har jeg også stemplet årstallet. 
Fra stempelplaten "Kalender"



Produktliste
Ark:
Julestemning "Julebukken" PD17357
Julestemning "Jul i skogen" PD17346
Dies:
Sirkler PD17311
Bærkvist PD17316
Doilie PD17330
Snøfnugg små PD17309
Stempler:
Julens Magi PD17333
Julekrans PD17337
Runde julestempler PD17332
Kalender PD13793
Blomster:
Julestjerner, beige bær
Kirsebærblomst, rød
Roser, hvit


Takk for at du kikket innom! Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails