onsdag 15. november 2017

Pepperkake dies

Hei!
Har du begynt med julekortene? Har du sett pepperkake diesen som kom nå i høst! Den er så fin!!
Her har jeg brukt den på ett enkelt julekort, med tekst som passet perfekt til.


Produktliste
Ark:
Julestemning Julekvitter
Dies:
Stempel:
Annet:
chipboard hjerter rød

Og her har jeg brukt den på en LO. Perfekt som pynt til temaet pepperkakebaking og pynting av pepperkakehus!



Jeg har også pyntet med #stempler



Her har jeg pyntet med washi/dekortape og button, samt hullmønsterdiesen!



Produktliste:
Ark:
Gledelig Jul - "Pepperkakefest" PD16214
Gledelig Jul - "Pepperkakebyen" PD16215
Dies:
Pepperkake PD17310
Hullmønster PD17320
Stempel:
Hashtag jul PD14951
Tekstbokser PD16215
Annet:
Stickers Rød PD109
Buttons jul, brun
Dekortape, julegodt
Dekortape julehjerter
Chipboard hjerter rød

Håper du fikk litt julestemning! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails