søndag 24. desember 2017

Papirdesign luke24

Da har vi kommet til slutten av Papirdesign sin julekalender, og vi åpner siste luke for denne gang! Sjekk ut bloggen og se hva du kan vinne i dagens luke!




Under dagens luke, finner vi en julegave! Denne har jeg laget til mammaen min!

Pakkelappen er stanset ut med den flotte hjerte-diesen! Det største hjertet er stanset ut på bølgepapp! Som pynt har jeg gjort det enkelt, ved å bare bruke den minste juletre diesen fra PD, dekket med litt gesso og Juleklem teksten. 


Og inni pakken så befinner det seg 18 bursdagskort! Ett kort til hvert familiemedlem! For å holde kortene samlet, så har jeg pyntet ett magebelte. 

Produktliste pakkelapp:
Ark:
Gledelig jul "Snø i luften" PD16199
Dies:
Hjerte 3 PD17327
Juleklem3 PD16205
Juletre PD16220
Produktliste magebelte:
Ark:
Julestemning "God jul til deg" PD17360
Gledelig jul "Snø i luften" PD16199
Dies:
Hjerte 3 PD17327
Juletre PD16220
Blomster:
Krysantemum hvit
Roser lys og mørk blå
Annet:
Snøkrystaller chipboard




Ønsker alle en riktig god jul! 
Håper alle får en koselig julekveld sammen med de dere er glad i! 
Klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails